czwartek, 7 lutego 2013

Początek czegoś nowego.


To ja.

Nieważne jak mam na imię, nieważne kim byłam, nie ważne kim jestem, ważne kim się staję.
Podstawówka zmienia ludzi. Gimnazjum zmienia zmienionych już wcześniej ludzi. W taki razie może szkoła średnia pozwala odkryć nam nasze prawdziwe JA? Troszkę to chore, że przez całe życie dążymy do tego by być sobą. Nosimy maski codzienności wtapiając się w tą szarą masę nijakiej populacji. Oddychając jednym, skażonym powietrzem. Nie mamy szansy na życie po swojemu. Ślepo lgniemy jak ćmy do ognia podążając już wcześniej obranymi ścieżkami. Jesteśmy dziwnym pokoleniem. 
Pokoleniem bezsensu.
Świat został opanowany przez naiwnych, głupich ludzi. 
Starających wmawiać sobie, że potrafią kochać. Gówno prawda! Jedynym uczuciem jakie jeszcze normalnie odczuwamy to nienawiść. Przykre, ale prawdziwe.
Coraz mniej już ludzi, którzy są szczerzy. Nie tylko wobec innych, lecz w szczególności wobec siebie.
Nie potrafimy ufać innym, nic dziwnego jak połowa społeczeństwa nie ufa nawet sobie. Toniemy w kłamstwie. Kłamstwo na śniadanie, obiad i kolację. 

Sztuczność na każdym kroku.
Rzygam. Rzygam już tym wszystkim.

Dobranoc, psychika siada

Może jutro się poznęcam.  

"wybierz sobie drogę i idź nią nie patrząc na innych. oni zrobiliby tak samo. ♥ "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz